lördag 19 november 2011

Chicken treatment

Våra kycklingar har drabbats av någon kyllingsjukdom och behöver behandling.

Pojkarna: We know how to mix the medicine.

Jag: You know?

Pojkarna: Yeah.

Jag: Ok, how?

Pojkarna: You mix water with ash... and marijuana.

Jag: Marijuana, ha ha, you are crazy.

Pojkarna: IT'S TRUE! You ask Alex.

Alex och Andrew bekräftade att det finns en lokal medicin för kycklingar som innehåller marijuana.

Jag: Well, we are not doing that. It is out of the question.

Pojkarna: But it is much better than medicine from the veterinarian shop.

Jag: NOT.GOING.TO.HAPPEN. CAPISCE?

Jösses.

"Please mister police officer, I swear, it is not for me. It's for my chicken."

roligt ska vi inte ha.

2 kommentarer:

  1. Ha,ha ja de är roliga dina "skitungar". Kanske inte en medicin att bli frisk på men garanterat hög. Svårt att övertyga rättsväsendet att det är till sina kycklingar som man ska köpa marijuana. Hoppas att de blir friska kycklingarna.
    Kram till er alla
    Linnea

    SvaraRadera
  2. "linnea"; marijuana används som medicin i många länder, lagligt i t.ex California. så att säga att man inte skulle kunna bli frisk på det är ju dumt.

    SvaraRadera