fredag 16 december 2011

Gräsklippning

Man vill ju ha det lite fint såhär inför jul så idag hyrde vi in en man till att klippa gräset. Killarna hjälpte till att samla ihop gräset för att gå och slänga. De insisterade på att få kasta det imorgon istället, först förstod jag inte varför men det klarnade snabbt. 


Gräsklipparen

Brian räffsade för allt han var värd

De samlade allt på hög bakom huset

Jag förstod fort varför

För att träna volter. Smart.
Brian in action

Bryt inte nacken är ni snälla, pojkar, sa jag.


Ivan

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ville bara säga att jag precis gav er en liten julgåva! Hoppas den gör nytta. Kunde dock inte skänka så mycket då jag är student och inte har så mycket pengar själv.

    Vill även passa på att säga att det är människor som du som gör att mitt hopp för människan stärks. Människor i vår värld är så grymma mot varandra och jag fattar inte hur man kan göra sånt. Men du, du är helt osjälvisk och gör allt du kan för att hjälpa dessa utsatta pojkar. När jag "blir stor" vill jag bli som dig. Mitt mål är att hjälpa utsatta människor eller djur någonstans på denna jord, jag hoppas jag lyckas lika bra som dig. Du är GULD i mina ögon. Hoppas du förstår vilken underbar människa du faktiskt är.

    Stephanie, 19 år, Linköping.

    SvaraRadera