tisdag 20 december 2011

Scenskräck

Min mamma heter Carina och innan mina föräldrar kom hit berättade jag för Tugume att min pappa, när ska ringa henne, ibland brukar tramsa och sjunga en sång. Tugume har gått omkring och sjungit flera dagar  och berättade att det första han skulle göra när han träffade min mamma var att framföra den låten.

Nu vet jag inte vad som hänt. Som om han gått och blivit blyg på gamla dar.  Istället för att sjunga för henne, ställer han sig tätt intill mig när jag är i närheten av henne och viskar i mitt öra.

"Jag måste ringa Carina..."


Blyg? Den här lille spillevinken? Det var nåt nytt.



4 kommentarer:

  1. ha ha ha... jag skrattar hela tiden när jag läser vad du berättar när Tugume viskar sången om att ringa Carina fast hon står framför honom...ha ha ha... vilka underbara ungar och jag tror att dina föräldrar tycker likadan som vi andra!

    SvaraRadera
  2. hahahahahaha

    SvaraRadera
  3. hahahaha åh va roligt och gulligt!

    SvaraRadera