söndag 4 mars 2012

Läget Bengan?

Ivan: What do you call your grandparents in your language?

Jag: We say mormor and morfar or farmor and farfar depending on if it is the parents of your mother or father.

(berättade sen att jag har mormor, morfar och farmor i livet men att min farfar är död)

Ivan: Oh. But do they also have names?.

Jag: Yes. Of course.

Ivan: So what is the name of your grandfather?

Jag: My grandfathers name is Bengt and my grandmothers name is Siw, but we usually call them "Bengan och Siwan".

Ivan: If I meet them I will ask them "How are you Ben Gan and Sifan?"

Jag: I think they will enjoy that very much.


Ivan

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ville bara säga att du är grym!! Det värmer i hjärtat när man ser vad du gör för killarna:)
    Jag läser din blogg varje dag och väntar bara på att nästa inlägg ska komma:D

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!

    SvaraRadera