torsdag 26 mars 2015

Delias armband

Vilka bra tips på lekar och aktiviteter. Tusen tack.
 
Ett av dem kom från Delia som även skrev till mig för ett tag sen med en annan idé i syfte att hjälpa oss.
 
"Jag fick en idé förra veckan när du skrev inlägget om att ni behöver hjälp. Några dagar senare hade allt jag behövde, o på bilden jag skickat med här, ser du resultatet. "Lagret" börjar bunkras upp nu o det är dags att börja sälja! Min tanke är 50kr/st o pengarna kommer såklart gå oavkortat till er. Ska sälja dem nu ett tag framöver till mina nära o kära, o medstudenter, de jag kan nå direkt helt enkelt, o sedan överföra summan."
 
Fantastiskt.
 
Och vilka fina armband.
 
Om någon av Er skulle vara intresserade av att köpa ett går det bra att maila Delia på delia.v@hotmail.com och göra en beställning.
 
Tack snälla Delia. Du är en ängel.
 
Superfina armband i Ugandas färger.

 
 

1 kommentar: