torsdag 9 april 2015

Ballongskoj

Oj, vad kul man kan ha med en ballong.


Vi dekorerade trädgården med ballonger inför påskfesten. Isaac kunde inte blåsa
upp dem sjäv och bad om hjälp...
...och tyckte det var väldigt roligt när jag lät luften pysa ut igen.
Hysteriskt kul
 

Och skrattet hade en smittande effekt

Igen

Den här gången släppte jag loss ballongen när den var uppblåst
och lät den flyga all världens väg

Isaac skrattade och skrattade och skrattade

...till han bokstavligen föll ihop. Älskade unge.

9 kommentarer:

  1. Men oj så härligt! Skrattet smittar genom bilderna också! :'D

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Så hjärtligt! Sitter här och garvar högt.

    SvaraRadera
  3. Så härligt att se :)
    Tänk vad roligt man kan ha med en enkel ballong :)

    SvaraRadera
  4. Jag har så många gånger haft lika roligt med mitt barnbarn som är lika gammal som Isac. Han kom förresten hem igår efter tre månader i Kenya. Är så glad...

    SvaraRadera
  5. Kan du inte starta en youtue-kanal och lägga upp filmer på ert liv. Vore kul att se er live. Dessutom kan ni dra in en slant via reklam där. Win-win

    SvaraRadera
  6. https://creatoracademy.withgoogle.com/page/course/earn-money?hl=sv

    SvaraRadera
  7. Åh vad härliga foton . Han är ju så charmig så man blir galen <3 du gör ett jättefint jobb och jag är så stolt över dig ! Kramar

    SvaraRadera