onsdag 27 april 2016

Det drar ihop sig...

Minsann inte bara de unga som kan. Idag har vi gamlingar haft fullt upp i Ullas verkstad. Hon lämnar oss dessvärre för Finland nästa vecka och vill få färdigt sina möbler innan hon åker. 

Det påminner mig om att det snart även är dags för mig att resa. Förstår inte var tiden tar vägen. Mindre än en månad kvar till jag och Lilleman återvänder till Sverige. Senare i sommar kommer, om allt går som planerat, också Alex.

Vi åker tillbaka till Uganda i september och om jag känner Ulla rätt dröjer det inte länge förrän även hon är på plats igen.


Händiga karlar - Boaz och Alex

Jag basade över målarstationen.

Ullas egendesignade och till stor del hembyggda kök. Som hon tyvärr inte får nytta av de här gången. Men hon, eller Dennis (som hon delar hyran med) är förhoppningsvis snart tillbaka. Under tiden kommer Boaz att husera där om jag förstått planen rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar